המטה הדתי והמסורתי מבקש: "אל תעשו פריימריז בשלושת השבועות"

    יש לציין כי במידה ותנהג כך מפלגת העבודה, ותימנע מלקיים את הבחירות ב'ימים רעים' אלו היא תקרב את הציבור הדתי והמסורתי אליה ותחזיר לעצמה את חוסר המזל שמאפיין אותה בשנים האחרונות
    שלום בידרמן No Comments on המטה הדתי והמסורתי מבקש: "אל תעשו פריימריז בשלושת השבועות"

    האם שמעתם על 'המטה הדתי והמסורתי במפלגת העבודה (מיסודו של 'העובד הדתי' במפלגה– 1965)'? • הגוף הזה גם שלח מכתב לראשי המפלגה ובו הוא מבקש שלא לעשות פעילות פוליטית בשלושת השבועות

    צילום: Tomer Neuberg/FLASH90
    יש לציין כי במידה ותנהג כך מפלגת העבודה, ותימנע מלקיים את הבחירות ב'ימים רעים' אלו היא תקרב את הציבור הדתי והמסורתי אליה ותחזיר לעצמה את חוסר המזל שמאפיין אותה בשנים האחרונות
    17:31
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on לאחר 'סערת מטולה'; גולדקנופף מתנצל: "שגיתי בלשוני"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני תקופה קצרה נפתח במפלגת העבודה 'מטה חרדי' ובו מספר דמויות המזוהות כחרדיות שהחליטו להתפקד ולהתיישר עם ערכי המפלגה. אבל האם ידעתם שקיים שם גם את 'המטה הדתי והמסורתי במפלגת העבודה (מיסודו של 'העובד הדתי' במפלגה– 1965)'?

    מתברר שכן. והגוף הזה גם שלח מכתב לראשי המפלגה ובו הוא מבקש שלא לעשות פעילות פוליטית בשלושת השבועות בגלל שהזמן הזה הוא מועד רגיש.

    וזה לשון המכתב.

    לכבוד מכובדנו, יו"ר מפלגת העבודה, יצחק הרצוג ומזכ"ל המפלגה ערן חרמוני

    מכתב פנייה בדבר אי קיום בחירות ליו"ר המפלגה בתקופת שלושת השבועות – בין י"ז בתמוז לט' באב

    לאור התארגנותה של מפלגת העבודה לקיום בחירות ליו"ר המפלגה ומועמדה לראשות הממשלה בחודשים יוני-יולי 2017 אנו קוראים למפלגת העבודה להימנע מלקיים את מערכת הבחירות במועדים אשר רגישים לציבור הדתי והמסורתי

    – כגון: שלושת השבועות ותשעת הימים החלים בתאריך העברי בין י"ז בתמוז לט' באב (11 ביולי / 1 באוגוסט) – בימים בהם אבל עם ישראל על חורבן מולדתו, ארץ ציון וירושלים.

    אלה מועדים שלא נהוג בהם להתחתן ולהינשא ונוהגים בהם מנהגי אבלות.

    במקורותינו נאמר כי ימים אלו ימים קשים הם, ובהם אירעו הטרגדיות הגדולות של העם היהודי בחורבן בית מקדש ראשון ושני וימים קשים אלו אין בהם סימן ברכה ומזל טוב.

    ראוי יהיה שהנהגת המפלגה תבחן אפשרות להקדים במעט את הפריימריס לאמצע–סוף חודש יוני ובמידה ויהיה סיבוב שני בבחירות ליו"ר המפלגה, שייקבע לפני תאריך י"ז בתמוז, 11 ביולי.

    יש לציין כי במידה ותנהג כך מפלגת העבודה, ותימנע מלקיים את הבחירות ב'ימים רעים' אלו היא תקרב את הציבור הדתי והמסורתי אליה ותחזיר לעצמה את חוסר המזל שמאפיין אותה בשנים האחרונות.

    צעד זה יחזק את הדימוי של המפלגה כרגישה לצרכי הציבור הדתי והמסורתי ויתרום להגבלת סיכוייה של מפלגת העבודה להתקרב לציבור הדתי והמסורתי.

    אנו מאמינים שאי קיום בחירות בימים רעים אלו ע"פ המסורת תביא בעזרת השם למפלגת העבודה ולמנהיג שייבחר – מזל והצלחה בדרכם החדשה אחרי הפריימריז.

    המאחלים ברכת הצלחה לכל המועמדים: אלי סדן – יו"ר מטה החברים הדתיים והמסורתיים, ד"ר יוסף ונונו – יו"ר הפורום הדתי וח"כ לשעבר מטעם מפלגת העבודה. יום טוב רחמים – חבר המועצה הדתית – תל אביב, שמואל בצלאלי – רכז המטה הדתי – רמת השרון, שמריהו יהב – רכז המטה הדתי – ירושלים, יעקב דלל – רכז המטה הדתי – גבעתיים, שלום מויאל – רכז המטה הדתי – פתח תקווה, שרה ג'נסטיל – רכזת המטה הדתי – מבשרת ציון, שלום זהבי רכז המטה הדתי – ראש העין וצדוק יהב רכז המטה הדתי – אופקים.



    0 תגובות